مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-23سياسي

دولت نسبت به بیمه ملوانان و صیادان توجه کند


نماینده مردم آبادان در مجلس از تعلل در بیمه صدور ملوانان و صیادان انتقاد کرد و خواستار توجه دولت به معیشت فعالان حوزه دریانوردی و ملوانی شد.

- سید محمد مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تعلل صورت گرفته در زمینه اعمال و اجرای بیمه ملوانان و صیادان اظهار کرد: نگاه دولت به اقتصاد مرزنشینی باید نگاه راه گشا و مثبت باشد، چرا که اقتصاد مبتنی بر دریانوردی اقتصادی آینده دار است.

وی با عنوان اینکه ملوانان و صیادان همه روزه و به دلیل تأمین معیشت با خطرات مختلفی روبه رو هستند، گفت: ملوانی و صیادی طبق قانون جزو مشاغل سخت و زیان آور هستند و بدیهی است که این مشاغل به بیمه و خدمات درمانی کافی نیاز دارند.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به اینکه طبق بند خ تبصره 11 بودجه 1402، بیمه ملوانان با اختصاص مبلغ 500 میلیارد تومان از سال جاری برقرار شد، افزود: جای تعجب است که با وجود پیگیری ها اما هنوز این مشکل که مفاد قانونی آن وجود دارد، تاکنون اجرایی نشده است.

مولوی با تاکید بر پیگیری های صورت گرفته در این زمینه ادامه داد: در جلسه ای که در کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد، رفع مشکلات پیش روی اجرای این طرح پیگیری و تصمیم گرفته شده که با ابلاغ رسمی از کمیسیون به سازمان برنامه و بودجه برای رفع ابهام و تخصیص مبلغ اولیه به حساب سازمان اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نسبت به بیمه ملوانان و صیادان توجه کند

دولت نسبت به بیمه ملوانان و صیادان توجه کند