مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-11فرهنگي

مناقب خوانی هنری است که ایرانی ها برایش خون دادند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نشست رونمایی آلبوم «مناقب خوانی در ایران» امروز 20 شهریورماه با حضور هوشنگ جاوید (گردآوردنده آلبوم «مناقب خوانی در ایران») و میلاد عرفانپور، - ، این هنر اصولی دارد و با توجه به اینکه میراث ایرانیان است باید در یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شود.

اینها بخشی از گفته های هوشنگ جاوید، گردآوردنده آلبوم مناقب خوانی در ایران است که امروز 20 شهریورماه در نشست خبری رونمایی از این آلبوم مطرح شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نشست رونمایی آلبوم مناقب خوانی در ایران امروز 20 شهریورماه با حضور هوشنگ جاوید (گردآوردنده آلبوم مناقب خوانی در ایران ) و میلاد عرفانپور، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در سالن سلمان هراتی برگزار شد.

میلاد عرفانپور در این جلسه اظهار کرد: مرکز موسیقی حوزه هنری همواره یکی از رویکردهایش طی سالیان گذشته، تلاش در جهت حفظ مواریث موسیقایی و گنجینه های ارزشمند این سرزمین بوده است.

وی حوزه هنری را نهاد تلاشگر در زمینه پژوهش های موسیقی، برگزاری رویداد ها و تولیدات هنری معرفی کرد و افزود: در دوره مدیریت مرکز موسیقی حوزه هنری تلاش دارم که به رغم محدودیت ها و مشکلات، از هنرمندان موثر و استادان جریان ساز موسیقی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناقب خوانی هنری است که ایرانی ها برایش خون دادند

مناقب خوانی هنری است که ایرانی ها برایش خون دادند