موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-25اقتصادي

624 پروژه عمرانی هفته دولت افتتاح می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت 624 پروژه و طرح عمرانی در استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

- سیدکمال الدین میرجعفریان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوبی است تا خدمات دولت مردمی تبیین و تشریح شود تا در سایه اطلاع رسانی دقیق و شفاف امیدآفرینی و حرکت روبه جلو را شاهد باشیم.

وی بودجه عمرانی استان را از محل تملک دارایی سالانه 600 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: با این رقم محدود نمی توان پروژه کلانی را در استان احداث کرد و به همین خاطر ضروری است تا از منابع ملی و سفر رییس جمهور بیشترین بهره را برده تا طرح ها و پروژه های عمرانی نیمه تمام در این استان به سرانجام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: سال گذشته با تلاش مدیران استانی شاهد جذب 6 هزار و 500 میلیارد تومان منابع ملی و اعتبارات سفر رییس جمهور بودیم که در بخش های مختلف این اعتبارات تخصیص یافت تا روند روبه رشدی را در استان اردبیل شاهد باشیم.

میرجعفریان در مورد طرح های حوزه آبرسانی گفت: هم در بحث تأمین و هم تخصیص منابع آب در این دو سال فعالیت های خوبی را شاهد بودیم تا بعد از گذشت سال های طولانی سدهای مهم و اساسی این استان به مرحله آبگیری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

624 پروژه عمرانی هفته دولت افتتاح می شود

624 پروژه عمرانی هفته دولت افتتاح می شود