مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-11فرهنگي

کتاب «دروغ زن، زندگی، آزادی» فردا منتشر می شود


کتاب «دروغ زن، زندگی آزادی» که مروری است بر ماجرای بیش از 38 هزار دروغ ضدانقلاب و اپوزیسیون، فردا وارد بازار نشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب دروغ زن، زندگی آزادی که به بیش از 38 هزار دروغ ضدانقلاب و اپوزیسیون در ماجرای اغتشاشات سال 1401 می پردازد از سوی انتشارات خبرگزاری فارس چاپ شده و فردا سه شنبه 21 شهریور روانه بازار کتاب می شود.

این کتاب که به همت حمیدرضا تاجی و بر مبنای تولیدات تحقیقی گزارشگران و خبرنگاران فارس در 3 فصل و 238 صفحه گردآوری شده است، در فصل نخست به ماجرای کشته سازی های ضدانقلاب به طور کامل می پردازد.

در این فصل می خوانیم که چگونه جریان رسانه ای ضدانقلاب بیش از 45 هموطن را که عمدتاً از جوانان کشور بودند، به عنوان کشته اغتشاشات جا زد.

در فصل دوم این کتاب به دروغ های شاخدار جریان اپوزیسیون پرداخته شده است؛ دروغ هایی که برای درگیر کردن افکار عمومی ناامیدی مردم، فاصله انداختن بین مردم و مسئولان ساخته و در شبکه های اجتماعی داغ شد.

بخش مهم دیگر کتاب به بررسی عملکرد 5 رسانه بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و من و تو و صفحات مجازی آنها اشاره دارد، رسانه های معاند طی 46 روز (23 شهریور تا 9 آبان) مجموعاً 38003 دروغ درباره اغتشاشات ایران منتشر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «دروغ زن، زندگی، آزادی» فردا منتشر می شود

کتاب «دروغ زن، زندگی، آزادی» فردا منتشر می شود