مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-11حوادث

دستگیری عامل سرقت از یکهزارو749 حساب بانکی در کهگیلویه و بویراحمد


یاسوج_ رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل کلاهبرداری و سرقت از یکهزار و 749 حساب بانکی در استان دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ عمران فر افزود: فرد متهم 20 ساله که از 17 سالگی اقدام به برداشت از حساب مردم می کرد، دستگیر شد.

وی با اشاره به شیوه این کلاهبردار، اظهار داشت: این کلاهبردار در مرحله نخست لینکی مخرب با عنوان دریافت سهام عدالت طراحی و در فضای مجازی منتشر می کرد و افرادی که بر روی لینک کلیک می کردند، لینک باز شده و فرد به کلیه متن های پیامک فردی آن ها دسترسی پیدا می کرد.

عمران فر گفت: دسترسی این کلاهبردار به پیامک های مخاطبان، اکانت های تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی قربانیان را در مسیر هک و سپس برداشت موجودی حساب فردی که لینک سهام عدالت را را باز کرده، قرار می داد.

رییس پلیس فتای استان گفت: متهم با هدف پول شویی آگهی خود را به عنوان کار اینترنتی در منزل، در برنامه دیوار درج و به بهانه های مختلف از جمله حقوق ثابت ماهیانه 7 الی 9 میلیون تومان درآمد داشته باشید، با اغفال افرادی که درخواست کار در منزل داشتند در صرافی ها و در بانک هایی که حساب های الکترونیکی داشتند، افتتاح حساب می کرد.

عمران فر گفت: این متهم از سادگی این افراد سو استفاده و نام کاربری و رمز این برنامه ها را از آن ها دریافت و به راحتی با این روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل سرقت از یکهزارو749 حساب بانکی در کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری عامل سرقت از یکهزارو749 حساب بانکی در کهگیلویه و بویراحمد