مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-29اقتصادي

تثبیت بازارها و اصلاح نظام بانکی؛ برنامه اصلی دولت تا پایان امسال


سخنگوی دولت سیزدهم در برنامه «بدون توقف» با اشاره به اینکه برنامه اصلی دولت تا پایان سال، تثبیت بازارهاست، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین شاخص های ما تثبیت نرخ دلار و اصلاح نظام بانکی است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - سخنگوی دولت سیزدهم در برنامه بدون توقف با اشاره به اینکه برنامه اصلی دولت تا پایان سال، تثبیت بازارهاست، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین شاخص های ما تثبیت نرخ دلار و اصلاح نظام بانکی است.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم، در برنامه بدون توقف شبکه سه سیما با اشاره به اینکه ما در دو سال به اندازه مصرف برق 9 استان افزایش تولید داشتیم، اظهار کرد: امسال قطعی های همیشگی برق شهری را نداشتیم و به همین نسبت صنایع هم رشد بیشتری داشتند.

وی همچنین یادآور شد: ما در حال رسیدن به فروش نفت به میزان قبل از تحریم هستیم، درآمدهای ارزی ما هم افزایش پیدا کرده، یعنی ما دیگر تراز تجاری بسیار مثبتی داریم، وقتی درآمدهای ارزی ما بیشتر از نیازهای ارزی مان باشد خود به خود نرخ ارز تثبیت می شود، ارز 28500 تومانی اینگونه تأمین می‍ شود، یعنی بانک مرکزی منابع ارزی و مصارف ارزی خود را نگاه می کند و این گونه نرخ کارشناسی شده ای را ارائه می دهد و ارز را مدیریت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت بازارها و اصلاح نظام بانکی؛ برنامه اصلی دولت تا پایان امسال

تثبیت بازارها و اصلاح نظام بانکی؛ برنامه اصلی دولت تا پایان امسال