مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 03:202023-09-17بين الملل

ترامپ: غریزه ام به من گفت در انتخابات 2020 تقلب شد


رییس جمهور سابق آمریکا با ادعای اینکه نگرانی از زندانی شدن ندارد، مدعی شد که «جو بایدن» در پس تشکیل پرونده های کیفری علیه خودش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا بدون توجه به در پیش بودن محاکمه خود در دادگاه به دلیل مطرح کردن ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020، بار دیگر بر این ادعاها تاکید کرد.

ترامپ در مصاحبه با شبکه ان بی سی با بیان اینکه تصمیم خود وی بود که بگوید پیروزی در انتخابات سه سال قبل از او دزدیده شد، توضیح داد که غرایزش به او گفتند که در آن انتخابات تقلب شده بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نظرات وکلای کاخ سفید و کارزار انتخاباتی خود مبنی بر شکست در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را رد کرد، پاسخ داد: چون آن [اظهارات] را قبول نداشتم .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، این تاجر و سیاستمدار آمریکایی در واکنش به پرونده های کیفری متعدد علیه خود در دادگاه های آمریکا مدعی شد که نگران خطر زندانی شدن نیست.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا نگران خطر صدور حکم حبس است یا خیر، گفت: به هیچ وجه.

من حتی واقعاً به آن فکر هم نمی کنم .

وی با ادعای اینکه جو بایدن رییس جمهور کنونی آمریکا در پس تشکیل پرونده های کیفری علیه خودش است، افزود که بایدن به دادستان کل آمریکا گفته که علیه من اتهام زنی کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: غریزه ام به من گفت در انتخابات 2020 تقلب شد

ترامپ: غریزه ام به من گفت در انتخابات 2020 تقلب شد