مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-13سياسي

درخواست اشد مجازات برای متهم حمله به سفارت آذربایجان


علی رغم فضا سازی های گسترده ای که پیرامون پرونده حمله به سفارت آذربایجان با هدف مخدوش سازی روابط دو کشور ایران و آذربایجان صورت پذیرفت، پرونده با همکاری نزدیک دستگاه های قضایی دو کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و به مرحله صدور کیفر خواست رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، دادستان عمومی و انقلاب تهران از تکمیل بخشی از تحقیقات قضایی و صدور کیفرخواست برای متهم تعرض مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر داد.

علی صالحی با اشاره به اینکه روند رسیدگی به اتهام فرد تعرض کننده به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران با سرعت و دقت کافی از سوی دستگاه قضایی پیگیری شده؛ اظهار داشت: این تعرض که در تاریخ 7 بهمن 1401 و باانگیزه شخصی و استفاده از سلاح گرم صورت گرفت، موجب قتل یکی از کارکنان سفارت، مصدومیت سه نفر از همکاران وی و تخریب بخشی از اموال سفارت شد.

این مقام عالی قضایی یادآور شد: با تکمیل تحقیقات قضایی در دادسرای جنایی تهران، برای متهم این پرونده، با عناوین اتهامی مباشرت در قتل عمدی احدی از اتباع آذربایجان با استفاده از سلاح گرم در داخل سفارت، خرید، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز شامل یک قبضه کلاشنیکف و یک قبضه سلاح کمری و اخلال در نظم عمومی تقاضای اشد مجازات شده است و در خصوص سایر اتهامات از جمله تخریب و ایراد جرح عمدی به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اشد مجازات برای متهم حمله به سفارت آذربایجان

درخواست اشد مجازات برای متهم حمله به سفارت آذربایجان