مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 18:302023-08-31سياسي

رییس سازمان بسیج مستضعفین: محور مقاومت نمونه مجسم وحدت در جهان اسلام است


امروز محور مقاومت نمونه مجسم وحدت و در کنار هم قرار گرفتن ملت های مسلمان برای دفاع از اسلام است.

- به گزاش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم اولین یادواره 146 شهید کارمند و روز قشر بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت بار دیگر با پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا متجلی شد و اگر ما بخواهیم آثار و پیامدهای این فرهنگ را در زبان خودمان جاری کنیم و فهرستی از پیامدهای غرورآفرین این فرهنگ را ارائه بدیم در زبان نمی گنجد.

 وی ادامه داد: موفقیت ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی در تمامی ادوار در مواجهه با قدرت های سلطه گر در سایه فرهنگ ایثار و شهادت که برآمده از اسلام ناب است، میسر می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: برخی دوره رضاخان را دوره نوگرایی عنوان می کنند و تشکیل یک ارتش جدید مدرن با جمعیت 125هزار نفر در ایران را از پیامدهای آن می دادنند با این وجود رضاخان از میان سه نامزد پس از دوره قاجار مستبط تر تشخیص داده شد که حادثه بسیار تلخ و پیامدهای بسیار ناگواری برای کشورمان داشت.

وی افزود: کشور ما زیر چکمه های اشغال گران قرار گرفت و آثاری که دولتمردان پهلوی در آن دوران برجای گذاشتند بسیار ناخوشایند بود؛ این قوای متجاوز در سرزمین ما جنایت های بسیاری مرتکب شدند؛ آذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج مستضعفین: محور مقاومت نمونه مجسم وحدت در جهان اسلام است

رییس سازمان بسیج مستضعفین: محور مقاومت نمونه مجسم وحدت در جهان اسلام است