مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 19:002023-08-24سياسي

75 دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه مستقر می شوند


قرار است شهرداری اهواز تعداد 75 دستگاه اتوبوس عمدتاً از اتوبوس های جدید در پایانه مرزی چذابه جهت استفاده زائران مستقر کند.

- سید محمد علی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: قرار است شهرداری اهواز تعداد 75 دستگاه اتوبوس عمدتاً از  اتوبوس های جدید در پایانه مرزی چذابه جهت استفاده زائران  مستقر کند.

وی با اشاره به مسئولیت سازمان اتوبوس رانی شهرداری اهواز در مرزها، افزود: با توجه به تصمیمات صورت گرفته از این اتوبوس ها برای جابه جایی مسافران از نقطه صفر مرزی شیب به ترمینال العماره نیز استفاده شود.

  رییس شورای شهر اهواز با بیان اینکه اتوبوس ها تا بعد از مراسم اربعین در مرز مستقر می مانند، گفت: اکنون شرایط استقرار اتوبوس ها  فراهم شده و ظرف یک الی دو روز آینده برای استفاده زائران فعالیت خود را آغاز می کنند.

پورموسوی بیان کرد: شهرداری اهواز سه موکب برای خدمات رسانی به زئران تدارک دیده که یک موکب در میدان پلیس ورودی اندیمشک به اهواز،(جهت خدماتی به زائران مرزهای چذابه و خرمشهر) موکب دیگر در کنار فرودگاه اهواز (جهت خدمات دهی به زائرانی که از طریق هوایی وارد استان می شوند) و آخری در وروی جاده ماهشهر به اهواز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه مستقر می شوند

75 دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه مستقر می شوند