مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-30سياسي

گفتمان «جمهوریت» و «عدالت» دولت سیزدهم برگرفته از بطن انقلاب است


دولت سیزدهم دو مسئله روشن گفتمان «جمهوریت» و «عدالت» را دنبال می کند که برگرفته از بطن انقلاب است.

- گفتمان جمهوریت و عدالت دولت سیزدهم برگرفته از بطن انقلاب است ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت سیزدهم دو مسئله روشن گفتمان جمهوریت و عدالت را دنبال می کند که برگرفته از بطن انقلاب است.

عابدین خرّم چهارشنبه، هشتم شهریورماه در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در تبریز، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر، دولتی را تشکیل دادند که در تراز انقلاب اسلامی و متشکل از تمامی ویژگی هایی بود که امام راحل آن ها را در انقلاب اسلامی به تصویر کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: نخستین دولت با این خصوصیات، برای دشمنان انقلاب اسلامی پذیرفتنی نبود و آن ها با نفوذی هایی که داشتند، کاری کردند تا این دولت در مدت کوتاهی در یک حادثه تروریستی، مردان بزرگی را از دست بدهد و یک توقف در مسیر انقلاب در آن مقطع حساس ایجاد شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شهیدان رجایی و باهنر، ادامه داد: نگاه مقام معظم رهبری به این شهیدان نشانگر افق بلندی برای دولت های بعد از این شهیدان است.

خرّم گفت: امروز نیز در سایه خون پاک شهدا، امام راحل و هدایت های مقام معظم رهبری، شاهد دولتی هستیم که تمام تلاش، نگاه و اهداف آن مبتنی بر اهدافی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان «جمهوریت» و «عدالت» دولت سیزدهم برگرفته از بطن انقلاب است

گفتمان «جمهوریت» و «عدالت» دولت سیزدهم برگرفته از بطن انقلاب است