مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-23ورزشي

خانواده ها با این ورزش ملی غریبه اند


دبیر هیات ورزش زورخانه ای کرمانشاه از تلاش برای توسعه این ورزش در بین خانواده ها و بویژه گروه سنی نونهالان و نوجوانان خبرداد و گفت: طبق چشم انداز ترسیم شده تا سال 1410 جمعیت پایه ورزش زورخانه ای کرمانشاه باید افزایش 10 درصدی داشته باشد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات ورزش زورخانه ای کرمانشاه از تلاش برای توسعه این ورزش در بین خانواده ها و بویژه گروه سنی نونهالان و نوجوانان خبرداد و گفت: طبق چشم انداز ترسیم شده تا سال 1410 جمعیت پایه ورزش زورخانه ای کرمانشاه باید افزایش 10 درصدی داشته باشد.

حبیب الله سفالیان زاده در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به برنامه ریزی هیات برای تقویت رده های سنی پایه، اظهار کرد: در تلاشیم تا با ترویج و نهادینه کردن ورزش زورخانه ای بین خانواده ها، زمینه ورود بیشتر نونهالان و نوجوانان را به آن فراهم کنیم.

وی افزود: طی یک سال گذشته در این زمینه برنامه ریزی خوبی صورت گرفته تا بتوانیم برای آینده ورزش زورخانه ای استان قهرمانان بزرگی را پرورش دهیم.

دبیر هیات ورزش زورخانه ای کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر حدود هزار ورزشکار سازمان یافته در ورزش زورخانه ای کرمانشاه فعال هستند، گفت: حدود 20 درصد از این آمار را ورزشکاران رده های سنی پایه تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها با این ورزش ملی غریبه اند

خانواده ها با این ورزش ملی غریبه اند