مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 07:552023-08-23اجتماعي

اجرای طرح جداسازی آب فضای سبز از شبکه آب شرب دلیجان


مسوول واحد فضای سبز شهرداری دلیجان از اجرای طرح جداسازی آب فضای سبز از شبکه آب شرب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دلیجان، سعید علیجانی شب گذشته در اجرای طرح جداسازی آب فضای سبز از آب شرب این شهرستان اظهار کرد: در راستای عملیات جداسازی آب فضای سبز از آب شرب لوله گذاری و انتقال آب از حد فاصل پارک محراب تا انتهای بلوار شهید محلاتی بطول 2200متر به منظور تامین آب فضای سبز بلوار هلال احمر، میدان شهید عباسپور و بلوار شهید محلاتی در حال انجام است.

وی به اجرای لوله کشی و آبرسانی برای فضای سبز شهرک اصناف و شهرک امام علی(ع) به طول 1200 متر در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور ساماندهی وضعیت آبرسانی و همچنین عدم بکارگیری تانکرهای حمل آب صورت گرفته است.

مسوول واحد فضای سبز شهرداری دلیجان با اشاره به وجود چند حلقه چاه آب در نقاط مختلف شهر، عنوان کرد: شهرداری به منظور استفاده بهینه از آن در صدد اتصال شبکه چاه ها به یکدیگر برآمد؛ اقدامی که موجب افزایش کارآیی و راندمان آبیاری و همچنین حل مشکل تانکرهای حمل آب می شود.

علیجانی، استفاده از آب شرب در آبیاری فضای سبز شهری را یک نقیصه عنوان کرد و افزود: از دلایلی که باعث شد شهرداری دلیجان طی سال های اخیر با ورود به این موضوع، نسبت به مرتفع کردن آن اقدام جدی و با این اقدام  در مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جداسازی آب فضای سبز از شبکه آب شرب دلیجان

اجرای طرح جداسازی آب فضای سبز از شبکه آب شرب دلیجان