مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-02سياسي

مدارک و وسایل گم شده در طول پیاده روی اربعین را چگونه پیدا کنیم؟


مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست گفت: در محل کنسولگری شهرهای نجف و کربلا و مسیرهای بین این دو شهر مقدس، پایگاه هایی راه اندازی شده تا اسناد و مدارک پیدا شده را ساماندهی و پس از ثبت در سامانه «پست یافته» در کمترین زمان ممکن در کشور عراق .

- علیرضا بای، مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست در گفتگو با خبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط شرکت ملی پست در ایام اربعین گفت: ستاد اربعین شرکت ملی پست که سال گذشته برای اولین بار تشکیل شد، امسال نیز به صورت نظام مند، اقدامات و فعالیت های شایان توجهی در تکریم زائرین حضرت سیدالشهدا ارائه داده است.

بای ادامه داد: ارائه خدمات ویژه پست به زائرین اربعین، در شرکت ملی پست از چندماه قبل و با توزیع گذرنامه آغاز شد و روزانه به صورت میانگین بین 70 تا 100 هزار گذرنامه توسط شبکه پستی کشور توزیع شد.

وی افزود: در همین راستا نوبت های فوق العاده جمع آوری مرسولات گذرنامه از اداره گذرنامه به مرکز تجزیه و مبادلات و ساعت کار مراکز پستی برای ارسال و توزیع گذرنامه ها افزایش یافت، به طوری که برخی مراکز به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

همچنین، از دیگر اقدامات صورت گرفته طی این مدت در راستای افزایش سرعت توزیع گذرنامه ها می توان به راه اندازی پیک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارک و وسایل گم شده در طول پیاده روی اربعین را چگونه پیدا کنیم؟

مدارک و وسایل گم شده در طول پیاده روی اربعین را چگونه پیدا کنیم؟