مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-26اقتصادي

افتتاح 6 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان در هفته دولت


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: 6 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری این استان با اعتبار 100 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حسن حسینی روز شنبه، با اشاره به برخی پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: 6 پروژه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در ایام هفته دولت با اعتبار 100 میلیارد ریال افتتاح می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به پروژه بند کنترل سیل و رسوب رضا آباد ، تصریح کرد: این پروژه با اعتبار 20 میلیارد ریال و با هدف کنترل سیل و رسوب و کاهش خسارات آن به باغات و تاسیسات زیر بنایی پایین دست ساخته شده است.

وی ادامه داد: همچنین پروژه بند کنترل سیل و رسوب بهرام بیگ با اعتبار 16 میلیارد ریال احداث شده و در این ایام افتتاح خواهد شد.

حسینی افزود: پروژه های بند سنگ و ملاتی سهرورد ، زاغه لو و بلند پرچین به ترتیب با اعتبار 30، 18 و 9 میلیارد ریال با هدف کنترل سیل و رسوب و تقویت منابع آب احداث شده اند، افتتاح خواهند شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به پروژه آبگرمکن خورشیدی ابراهیم آباد ، گفت: همچنین این پروژه هم با اعتبار 7 میلیارد ریال و با هدف تبدیل سوخت های فسیلی به انرژی های پاک و تجدیدپذیر، افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 6 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان در هفته دولت

افتتاح 6 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان در هفته دولت