مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 01:252023-08-27بين الملل

زرافه چطوره؟! (گفت و شنود)


شما که قسم می خوردید که بدون برجام و اف ای تی اف، عضویت در شانگهای و بریکس و خرید واکسن و حتی آب خوردن مردم هم نا ممکن است! ولی دیدید که دولت رییسی بدون برجام و اف ای تی اف و با اقتدار و عزت به همه آنها دست پیدا کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت: تیتر یک کیهان روز شنبه عضویت ایران در بریکس، شلیک به تحریم های آمریکا بدجوری مدعیان اصلاحات را عصبانی کرده است! گفتم: خُب باید هم عصبانی باشند! کلی زحمت کشیده و به رییس جمهور آمریکا نامه نوشته بودند که باید علیه ایران دست به تحریم های فلج کننده بزند.

چقدر زور زده بودند تا توانسته بودند در جریان برجام به جای لغو تحریم ها، آنها را دو برابر کنند بنابراین طبیعی است که از شلیک به تحریم ها عصبانی باشند! گفت: یکی از آنها به تیترهای قبلی کیهان اشاره کرده و نوشته است کیهان انصارالله یمن را هم تشویق کرده بود به ریاض و امارات و دوبی حمله کند! گفتم: دیدید که حمله کرد و ائتلاف ضد یمن را به تسلیم واداشت.

گفت: نوشته است حالا ممکن است همین بریکس ایران را وادار به قبول برجام کند! گفتم: شما قسم می خوردید که بدون برجام و اف ای تی اف، عضویت در شانگهای و بریکس و خرید واکسن و حتی آب خوردن مردم هم نا ممکن است! ولی دیدید که دولت رییسی بدون برجام و اف ای تی اف و با اقتدار و عزت به همه آنها دست پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرافه چطوره؟! (گفت و شنود)

زرافه چطوره؟! (گفت و شنود)