مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-14حوادث

تصادف زنجیره ای در اتوبان قم - تهران/ 16 نفر مصدوم شدند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اسماعیل توکلی از وقوع یک مورد تصادف زنجیره ای در اتوبان قم - تهران به سمت تهران خبر داد و اظهار داشت: - رییس مرکز اورژانس تهران از وقوع تصادف زنجیره ای در اتوبان قم - تهران به سمت تهران خبر داد و گفت: در این حادثه 16 نفر مصدوم شدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اسماعیل توکلی از وقوع یک مورد تصادف زنجیره ای در اتوبان قم - تهران به سمت تهران خبر داد و اظهار داشت: این حادثه بعد از پاسگاه پلیس راه فاطمی روبه روی تیر برق 591 رخ داد و برای امدادرسانی به این حادثه تعداد 3 آمبولانس اعزام شد.

وی با بیان اینکه زمان اولیه تماس این حادثه به اورژانس ساعت 44 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه 23 شهریورماه ثبت شده است، گفت: در این حادثه 16 نفر مصدوم شده و تمام مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه 2 نفر از مصدومان تحویل هلال احمر شد، خاطرنشان کرد: 3 تن از مصدومان به بیمارستان لقمان حکیم، 9 مصدوم به بیمارستان شهدای هفتم تیر ری و 2 مصدوم به بیمارستان فاطمه زهرا (س) رباط کریم منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای در اتوبان قم - تهران/ 16 نفر مصدوم شدند

تصادف زنجیره ای در اتوبان قم - تهران/ 16 نفر مصدوم شدند