مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-03اجتماعي

ثبت نام نهایی بیش لز 93 درصد دانش آموزان کردستانی


93.

44 درصد دانش آموزان کردستانی ثبت نام نهایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی جلال صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستات در سنندج اظهار کرد: حمایت و همراهی دستگاه ها با آموزش و پرورش در برگزاری مسابقات ورزشی رشته ژیمناستیک دانش آموزی به میزبانی استان از 18 تا 28 مردادماه امسال، از مصوبات جلسه قبلی شورای آموزش و پرورش بود که در سطح بالایی برگزار شد.

وی اضافه کرد: یک هزار و 700 نفر از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کرده بودند که به واسطه خدمات رسانی شایسته با یک رضایتمندی قابل قبولی بعد از برگزاری می سابقات استان را ترک کردند، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: این رضایتمندی موجب شده است کردستان در سطح وزارتخانه به یک برند در برگزاری مسابقات دانش آموزی تبدیل شود.

ناظمی جلال به عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان طی سالجاری گریزی زد و خاطرنشان کرد: جلسات شوراهای آموزش و پرورش در سطح استان در سال جاری به صورت مستمر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: جلسات شورای آموزش و پرورش استان بیش از 20 مصوبه داشته که برخی از مصوبات اجرا شده و مابقی نیز در دست اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: 39 نشست شورای آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها و بخش های مختلف برگزار شده که در 3 ماهه اول امسال قروه، زیوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام نهایی بیش لز 93 درصد دانش آموزان کردستانی

ثبت نام نهایی بیش لز 93 درصد دانش آموزان کردستانی