مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-30اجتماعي

پروژه های عمران شهری کلانشهر رشت به بهره برداری رسید


پروژه های مدیریت شهری رشت با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در افتتاح همزمان از پروژه های عمران شهری کلانشهر رشت، یکی از مشکلات رشت را مشکل ترافیکی آن عنوان و اظهار کرد: مشکلات ترافیکی از موارد مورد تقاضای مردم رشت است که بارها با نقدهایی همراه بود اما طی چند سال گذشته هیچ اقدامی در خصوص بازگشایی معابر و رفع مشکل ترافیک در این شهر انجام نشده است.

وی تصریح کرد: این محور یکی از مسیرهایی است که می تواند مشکل ترافیک میدان ولی عصر (عج) را حل کند و با افتتاح آن رفت و آمد مردم آسان می شود.

به گفته وی با اجرای طرح میثاق (طرح های ترافیکی در حال اجرای رشت) گام بلندی در عبور و مرور شهری و رفاه مردم برداشته می شود اگرچه شاید در زمان اجرای این طرح اشکالاتی وجود داشته باشد اما در نهایت معضل ترافیک برطرف خواهد شد.

عباسی با تقدیر از شهردار و اعضای شورا شهر رشت برای اجرای این پروژه گفت: پشتیبان اقداماتی نظیر این پروژه، که آسایش و رفاه مردم را فراهم می کند، هستیم.

استاندار گیلان تصریح کرد: کلانشهر رشت با 2 معضل بزرگ ترافیک و مسائل محیط زیستی مواجه است که رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفته اس و طی 2 سال آینده خبرهای خوشی در این خصوص منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمران شهری کلانشهر رشت به بهره برداری رسید

پروژه های عمران شهری کلانشهر رشت به بهره برداری رسید