مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-29بين الملل

مذاکرات شولتس با پوتین افشا شد


یک نشریه آلمانی جزییاتی از یک گفتگوی تلفنی اولاف شولتس در اوایل آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین با ولادیمیر پوتین منتشر کرد که بر اساس آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت: بر اساس گزارش نشریه آلمانی بیلد، استفان لامبی، خبرنگار شناخته شده آلمانی، به متن گفتگویی بین اولاف شولتس، صدراعظم آلمان و امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه با موضوع مذاکرات هر دو رهبر با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه دسترسی پیدا کرد.

استفان لامبی که علاوه بر روزنامه نگاری فیلمساز نیز هست در کتاب جدیدی با نام شرایط اضطراری: حاکمیت در زمان جنگ جزییات متن گفتگوی تلفنی ماکرون و شولتس درباره گفتگوهای جداگانه خودشان با پوتین را ارائه کرد.

به نوشته این خبرنگار آلمانی، پوتین در اوایل عملیات ارتش کشورش در اوکراین با مذاکرات بر سر جنگ اوکراین با رهبران آلمان و فرانسه موافقت کرد، اما شرط گذاشت که رییس جمهور اوکراین در این مذاکرات نباید شرکت کند.

گرچه او تاریخ دقیقی برای این گفتگو ذکر نکرد، اما پوتین در چهارم مارس 2022، حدود یک هفته پس از اعلام عملیات ویژه ارتش کشورش در اوکراین، با هر دو رهبر گفتگوی تلفنی داشت و طبق گزارش ها، با مذاکرات سه جانبه با حضور آنها موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات شولتس با پوتین افشا شد

مذاکرات شولتس با پوتین افشا شد