مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 20:152023-09-20اجتماعي

ممنوعیت عرضه سوخت نفت کوره


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دومین جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران بعد از ظهر امروز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از ممنوعیت عرضه سوخت نفت کوره و الزام شرکت پخش فرآورده های نفتی استان به تامین سوخت استاندارد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دومین جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران بعد از ظهر امروز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، دبیری اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و با حضور اعضا کارگروه به منظور هماهنگی و برنامه ریزی دستگاه ها با توجه به افزایش آلودگی هوا در نیمه دوم سال در محل استانداری تهران تشکیل شد.

علیرضا مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه با اشاره به اینکه برنامه ریزی در خصوص آمادگی دستگاه ها با توجه به افزایش آلودگی هوا در نیمه دوم سال از جمله موضوعات بررسی شده در این نشست بود، گفت: مقرر شد فرمانداران شهرستان های استان ضمن نظارت بر اجرای مصوبات کارگروه مواقع اضطرار، گزارش اقدامات را به استانداری تهران اعلام کنند.

وی با بیان اینکه گزارش پلیس راهور تهران بزرگ در برخورد با خودرو ها و موتور سیکلت های دودزا و فاقد معاینه فنی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت عرضه سوخت نفت کوره

ممنوعیت عرضه سوخت نفت کوره