مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-22سياسي

آمریکا باید پاسخگوی شهادت «حاج قاسم» پاسخگو باشد/ افول آمریکا ملموس است


امام جمعه گرگان با بیان اینکه جنایت های آمریکا در استفاده از سلاح های کشتار جمعی بر هیچ فردی پوشیده نیست، گفت: این دولت جنایتکار در خصوص شهادت حاج قاسم پاسخگو باشد.

- آمریکا باید پاسخگوی شهادت حاج قاسم پاسخگو باشد/ افول آمریکا ملموس است ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با بیان اینکه جنایت های آمریکا در استفاده از سلاح های کشتار جمعی بر هیچ فردی پوشیده نیست، گفت: این دولت جنایتکار در خصوص شهادت حاج قاسم پاسخگو باشد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی 31 شهریور در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان با اشاره به برخی رویدادهای هفته گذشته و مناسبت های پیش رو اظهار کرد: یک جانبه گری آمریکا در حال افول و غروب کردن بوده و با فعال شدن اتحادیه ها و مشارکت های مختلف جدید در اقصی نقاط جهان باید بگوییم که آمریکا شکست خورده است .

وی با بیان اینکه سخنرانی رییس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خوب بود، ادامه داد: دکتر رییسی با اشاره به قرآن کریم، به سازمان ملل گوشزد کرد تا از همه ادیان آسمانی دفاع کند.

امام جمعه گرگان با تأکید بر اینکه این سازمان جهانی نباید اجازه دهد تا انسان های جیره خوار به حریم مسلمانان جسارت کنند، افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب در دوران ریاست جمهوری در چنین اجلاسی سخنرانی می کرد، کشورهای همسو ادعا می کردند که حرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا باید پاسخگوی شهادت «حاج قاسم» پاسخگو باشد/ افول آمریکا ملموس است

آمریکا باید پاسخگوی شهادت «حاج قاسم» پاسخگو باشد/ افول آمریکا ملموس است