مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-26سياسي

تذکر رییس کل دادگستری به اعضای شورای شهر بندرعباس


در صورت تداوم تعطیلی های مکرر جلسات شورای شهر بندرعباس به علت اختلافات برخی از اعضا و بازتاب ناخوشایند آن در بین مردم دادستان ورود می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی قهرمانی در نشست هم اندیشی مسئولان قضایی استان هرمزگان با شهردار بندرعباس، شهرداران مناطق و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، گفت: به عنوان یک شهروند عقیده دارم که طی دو سال اخیر در نتیجه تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، پیشرفت های خوبی در مبلمان و منظر شهری ایجاد شده است.

وی با اشاره به لزوم ایجاد جاذبه های گردشگری و تفریحی بیشتر برای شهروندان بندرعباسی و مسافرانی که به این نقطه از کشور سفر می کنند، اضافه کرد: ایجاد شهربازی، توسعه حمل و نقل و تفریحات دریایی و راه اندازی قطار شهری به موازات ساماندهی معتادین متجاهر و عمل به وظایف نهادهای حمایتی با همکاری شهرداری در خصوص کودکان کار از موضوعات حائز اهمیت در این خصوص می باشد.

20 دستور حمایتی از شورای شهر صادر شد قهرمانی در ادامه با اشاره به صدور 20 دستور حمایتی قضایی جهت پیگیری مصوبات شورای شهر بندرعباس، افزود: با اقدام دستگاه قضایی، 92 شرکت در استان هرمزگان شناسایی شدند که مالیات خود را در استان های دیگر پرداخت می کردند و با انتقال پرونده مالیاتی این شرکت ها به استان، علاوه بر افزایش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر رییس کل دادگستری به اعضای شورای شهر بندرعباس

تذکر رییس کل دادگستری به اعضای شورای شهر بندرعباس