مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-09اجتماعي

بازگشت بیش از 3 میلیون زائر به کشور


فرمانده کل انتظامی کشور از بازگشت تاکنون بیش از 3 میلیون زائر به کشور خبرداد و گفت: خدمات پلیس به زائران اربعین تا بازگشت آخرین زائر از سفر کربلای معلی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه اربعین فراجا که در مرز خسروی با حضور جمعی از فرماندهان مرزبانی عراق برگزار شد، اظهار داشت: به فضل الهی امسال رکورد حضور در مراسم اربعین شکسته شد و بیش از 4 میلیون زائر ایرانی در این همایش معنوی و بزرگ حضور یافتند.

وی ادامه داد: تاکنون نیز بیش از 3 میلیون زائر به کشور بازگشته اند و کمتر از یک میلیون نفر هنوز در این سفر معنوی در عتبات عالیات به سر می برند که به تدریج در حال بازگشت هستند.

سردار رادان با اشاره به حضور همه جانبه پلیس از آغاز مأموریت اربعین در میدان خدمت به زائران، تاکید کرد: خدمات رسانی همکاران ما به زائران تا بازگشت آخرین نفر آنها همچنان با جدیت ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به همکاری بسیار خوب مسئولان و مردم عراق با زائران ایرانی، گفت: تسهیلگری های آنها باعث شد تا زوار امسال راحت تر به این سفر معنوی مشرف شوند.

وی یادآور شد: اربعین مأموریتی است که باعث تقویت روابط حسنه دو کشور ایران و عراق و همدلی و انسجام مردم آنها شده که باید در این خصوص خداوند را شاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بیش از 3 میلیون زائر به کشور

بازگشت بیش از 3 میلیون زائر به کشور