مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-28فرهنگي

هرآنچه که باید در رابطه با فیلم های در راه اکران بدانید


چهار فیلم سینمایی، «کوچه ژاپنی ها»، «هتل» و «هولیا» در راه اکران قرار دارند.

در این مطلب نگاهی به این آثار خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، سینما از هنرهایی است که رابطه مستقیم با مخاطب دارد، مخاطبی که با انتخاب اثر موردنظر و البته حضور در سالن سینما به حیات هنر هفتم کمک می کند.

شاید تا همین سال گذشته باید بعد از این گذاره از رکود مخاطب حرف می زدیم و می گفتیم که چرا مخاطب سینما کاهش پیدا کرده است، به یاد بیاورید روزهایی را که میانگین مخاطب سینمای ایران در هر سانس به 15 نفر و حتی کمتر رسیده بود.

اما امروز شرایط متفاوتی در سینما به وجود آمده است، درست یا غلط فسیل به یکی از پربیننده ترین آثار بعد از انقلاب تبدیل شده و حالا هم با وجود فیلم های جدید مخاطب سینما با هنر هفتم آشتی نسبی برقرار کرده است.

نگاهی به آثار در حال اکران حالا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده در شورای صنفی نمایش قرارداد سرگروهی 4 فیلم ثبت شد: فیلم سینمایی زنبور کارگر به کارگردانی افشین صادقی به سرگروهی هنر شهر آفتاب شیراز (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده است) فیلم سینمایی کوچه ژاپنی ها به کارگردانی امیرحسین ثقفی به سرگروهی پردیس مگامال (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده است) فیلم سینمایی هتل به کارگردانی مسعود اطیابی با پخش شایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرآنچه که باید در رابطه با فیلم های در راه اکران بدانید

هرآنچه که باید در رابطه با فیلم های در راه اکران بدانید