مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-30سياسي

اعزام 210 نفر از فعالان اجتماعی مناطق حاشیه ای گیلان به کربلا


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گیلان از اعزام 210 نفر از فعالان اجتماعی مناطق حاشیه ای استان به کربلای معلی خبر داد.

- رشت- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گیلان از اعزام 210 نفر از فعالان اجتماعی مناطق حاشیه ای استان به کربلای معلی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی امیریان امروز چهارشنبه در مراسم بدرقه زائران اربعین حسینی به کربلایی معلق در گلزار شهدای رشت اظهار کرد: 210 نفر از فعالان اجتماعی مناطق حاشیه ای استان گیلان در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی با اشاره به اهداف این اعزام افزود: این سفر فرصت برای تجدید انگیزه فعالان اجتماعی استان به منظور تقویت و گسترش فعالیت هایشان است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه مجموعاً 10 هزار نفر از فعالان اجتماعی سراسر کشور امسال همراه با کاروان رهسپاران عصر ظهور به پیاده روی اربعین حسینی اعزام می شود، گفت: کاروان رهسپاران ظهور استان گیلان در قالب 8 اتوبوس به کربلایی معلی و نجف اشرف اعزام شدند.

امیریان تقویت بنیه معنوی را یکی از لازمه های توانمندسازی فعالان اجتماعی دانست و اضافه کرد: زیارت سیدالشهدا (ع) فرصتی است تا فعالان اجتماعی و جهادی انگیزه خود را برای خدمت رسانی در محلات حاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 210 نفر از فعالان اجتماعی مناطق حاشیه ای گیلان به کربلا

اعزام 210 نفر از فعالان اجتماعی مناطق حاشیه ای گیلان به کربلا