مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-11اقتصادي

تنش آبی در 476 شهر/ 3 درصد از بودجه عمرانی برای مقابله اختصاص یافت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس جدیدترین گزارش فصلی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درخصوص «بررسی و تحلیل شاخص های کلان بخش آب در سه ماهه نخست سال جاری» به منظور بررسی چالش‎های پیش رو و اتخاذ راهکار های مناسب جهت مرتفع کردن این چالش .

- مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: میزان بارش ها از ابتدای سال آبی تا انتهای خرداد امسال نسبت به دوره مشابه بلند مدت 14 درصد کاهش یافته؛ این در حالی است که دمای هوا 0.

7 درجه سلسیوس نسبت به متوسط دوره مشابه بلندمدت افزایش داشته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس جدیدترین گزارش فصلی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درخصوص بررسی و تحلیل شاخص های کلان بخش آب در سه ماهه نخست سال جاری به منظور بررسی چالش‎های پیش رو و اتخاذ راهکار های مناسب جهت مرتفع کردن این چالش به اهم شاخص های بخش آب در سه ماه نخست سال 1402 و وضعیت کلان این بخش در موضوعات مختلف پرداخته شد.

همچنین در این گزارش با استفاده از شاخص های مهم آب و هوایی در 9 ماهه منتهی به خرداد ماه سال 1402 وضعیت خشکسالی مورد تحلیل قرار گرفت و شرایط منابع آب سطحی کشور طی این بازه زمانی، ارائه و نقش آن در مدیریت کلان بخش آب کشور و آثار آن در مناطق مختلف مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در 476 شهر/ 3 درصد از بودجه عمرانی برای مقابله اختصاص یافت

تنش آبی در 476 شهر/ 3 درصد از بودجه عمرانی برای مقابله اختصاص یافت