مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-28اقتصادي

آسفالت معابر 13 روستا در بندرانزلی


رییس بنیاد مسکن بندرانزلی در خصوص برنامه های در دست اقدام این اداره برای آسفالت معابر روستایی در این شهرستان گفت: در 13 روستا به طول 16 کیلومتر عملیات آسفالت این مسیرها را در دستور کار داریم.

- ایسنا/گیلان رییس بنیاد مسکن بندرانزلی در خصوص برنامه های در دست اقدام این اداره برای آسفالت معابر روستایی در این شهرستان گفت: در 13 روستا به طول 16 کیلومتر عملیات آسفالت این مسیرها را در دستور کار داریم.

رضا بلندپایه، امروز، ششم شهریور در حاشیه بهره برداری از فاز اول اجرای طرح آسفالت معابر روستای طالب آباد شهرستان بندرانزلی در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح هادی در روستای طالب آباد فاز اول عملیات آسفالت به طول 500 متر و مساحت 2500 مترمربع انجام شد.

وی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است، تصریح کرد: خدمات رسانی در این روستا تداوم دارد و در فاز دوم هزینه کردی بالغ بر پنج میلیارد تومان خواهیم داشت.

رییس بنیاد مسکن شهرستان بندرانزلی ادامه داد: عملیات زیرسازی توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای طالب آباد انجام می شود و تا پایان شهریورماه سال جاری عملیات آسفالت این روستا را اجرایی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت معابر 13 روستا در بندرانزلی

آسفالت معابر 13 روستا در بندرانزلی