مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-05بين الملل

تل آویو؛ ابتکار هرتزوگ برای توافق داخلی شکست خورد


منابع سیاسی و رسانه ای رژیم صهیونیستی به نقل از وزیر دادگستری کابینه «بنیامین نتانیاهو»، از شکست تلاش های «اسحاق هرتزوگ» برای توافق داخلی میان ائتلاف حکومتی و مخالفان خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه (5سپتامبر) با استناد به اظهارات  یاریو لوین ، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که طرح  اسحاق هرتزوگ ، رییس رژیم اشغالگر برای توافق ائتلاف حکومتی و مخالفان کنست، درخصوص تغییرات قضایی شکست خورده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه صهیونیستی آی24 ، لوین، وزیر دادگستری کابینه بنیامین نتانیاهو ، خطوط کلی طرح توافق بر سر تغییرات قضایی پیشنهادشده توسط هرتزوگ، را رد کرده و به گفته یکی از اعضای ارشد ائتلاف حکومتی، برای این کار از نتانیاهو چراغ سبز دریافت کرده است.

لوین، وزیر جنجالی نتانیاهو و طراح اصلی تغییرات قضایی درباره مخالفت خود، کابینه و ائتلاف حکومتی با طرح هرتزوگ برای خروج تل آویو از بحران داخلی، می گوید: این طرح چیزی را برای تغییر کمیته انتخاب قضات دیوان عالی عوض نمی کند؛ از نظر ما این یک تسویه حساب نیست، مردم ما احساس ناامیدی خواهد کرد .

وزیر دادگستری کابینه تل آویو، صبح امروز در گفت وگویی رادیویی اذعان می کند: ممکن است با پیشنهاد جدیدی که از سوی ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو؛ ابتکار هرتزوگ برای توافق داخلی شکست خورد

تل آویو؛ ابتکار هرتزوگ برای توافق داخلی شکست خورد