مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-19دانش

اخراج اساتید از دانشگاه آزاد؛ شایعه یا واقعیت؟


هر سال و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید موضوعات مرتبط با دانشگاه و دانشجو به مباحث داغ برخی رسانه ها و فضای مجازی تبدیل می شود، به طوری که امسال نیز علاوه بر مباحث همیشگی، - هر سال و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید موضوعات مرتبط با دانشگاه و دانشجو به مباحث داغ برخی رسانه ها و فضای مجازی تبدیل می شود، به طوری که امسال نیز علاوه بر مباحث همیشگی، بحث اخراج اساتید از دانشگاه ها طی هفته های اخیر فراگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند وقتی است که ماجرای اخراج اساتید از دانشگاه های دولتی تا آزاد به سوژه برخی رسانه ها تبدیل شده و اخبار ضد و نقیضی در این زمینه شنیده می شود.

در همین رابطه نیز چندی پیش روابط عمومی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به شفاف سازی در این موضوع پرداخت و دلایل قطع همکاری دانشگاه ها با 58 استاد را توضیح داد.

دلایلی که وزارت علوم برای عدم فعالیت این 58 نفر اعلام کرد، شامل مواردی چون: قطع همکاری، بلاتکلیفی، بازنشستگی، تعلیق موقت، جابه جایی، انفصال موقت و.

بود.

در این میان، 17 نفر از 58 نفر با استناد به توضیحات وزارت علوم، اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

در این زمینه دکتر محمد قربانی گلشن آبادی سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تعداد اساتیدی که با دانشگاه آزاد قطع همکاری کرده اند، اظهار کرد: این صحبت ها و تعداد اساتیدی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج اساتید از دانشگاه آزاد؛ شایعه یا واقعیت؟

اخراج اساتید از دانشگاه آزاد؛ شایعه یا واقعیت؟