مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-25سياسي

مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری میز خدمت و ارتباطات مردمی گفت: مدیران برای رفع مشکلات مردم بیش از گذشته تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده به همراه مدیران کل استانی با حضور در میز خدمت مردمی نماز جمعه شهر یاسوج پاسخ گوی مطالبات مردم شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مردم تکلیف و وظیفه همه مسئولان است، گفت: مرتب با مردم در ارتباط هستم و روزهای شنبه در ملاقات های عمومی پاسخ گوی تعداد زیادی از آنها هستم.

  وی ادامه داد: در مناسبت های مختلفی از جمله میز خدمت مردمی که در نماز جمعه مستقر می شود هم به خواسته ها آنها رسیدگی می کنیم .

احمدزاده عنوان کرد: در دومین روز از هفته دولت نیز میز خدمت با حضور همه مدیران در نماز جمعه برپا شد و علاوه بر بازدید از میز ادارات ، خود من نیز به مطالبات مردم رسیدگی کردم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ممکن است همه مشکلات مردم رفع نشود اما مشکلات عده ای حل و فصل می شود و هر تعدادی از مردم که گرهی از زندگی و مشکلاتشان باز شود برای مسئولان افتخار است.

استاندار عنوان کرد: از مدیران درخواست می کنم پای کار مردم بوده و در هفته دولت بیش از گذشته پاسخ گوی آنها باشند و در جهت رفع نیازهای آنها تلاش و کوشش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند