مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 15:162023-09-06سياسي

امام جمعه نجف: امسال از بیش از 100 کشور دنیا در اربعین حضور یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین صدرالدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف با حضور در موکب آستان مقدس در عمود1080 مسیر پیاده روی نجف به کربلا با هادی محمودنژاد مدیر این موکب دیدار و گفت و گو کرد.

محمودنژاد در این نشست با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و عرض خیر مقدم به امام جمعه نجف در سخنانی گفت: برگزاری پیاده روی عظیم اربعین همه ساله به میزبانی مردم عزیز عراق برگزار می شود که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.

*خدمت به زوار اربعین توفیقی بزرگ است وی افزود: این موکب خانه منتسب به حضرت معصومه(س) است و خدمت گزاری به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای همه ما یک توفیق بزرگ است.

معاون اجرایی آستان مقدس بانوی کرامت خاطرنشان کرد: خوشحالیم که خدمت شما هستیم و سلام تولیت محترم آستان مقدس را هم به شما ابلاغ می کنیم.

محمودنژاد ابراز کرد: همه شهدایی که در راه امنیت این مسیر به شهادت رسیدند همانند حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با ائمه اطهار(ع) محشور خواهند شد.

*هدایت های رهبری توفیق خدمت به زائران را قسمت مردم ایران کرده است    همچنین حجت الاسلام و المسلمین صدرالدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف نیز در سخنانی گفت: بسیار خوب و با برکت است که مواکب ایرانی در چنین مسیری مشغول خدمت رسانی به زوار اباعبدالله ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه نجف: امسال از بیش از 100 کشور دنیا در اربعین حضور یافتند

امام جمعه نجف: امسال از بیش از 100 کشور دنیا در اربعین حضور یافتند