مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-23اجتماعي

کاشت 50 هزار اصله درخت و درختچه در یزد


معاون فضای سبز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با اشاره به اهمیت کاشت 50 هزار اصله درخت و درختچه در سطح یزد، گفت: تأمین منابع آبی پایدار از جمله جدی ترین چالش های مدیریت شهری در حوزه فضای سبز است.

- محمدسعید کاشفی، معاون فضای سبز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد، در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به این که در سطح شهر یزد تعداد 202 پارک درون محله ای و بزرگ در مناطق پنج گانه شهرداری وجود دارد، اظهار کرد: تمامی پارک ها توسط پیمانکار بخش خصوصی و یا بصورت امانی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز نگهداری می شود.

وی با بیان این که به نسبت جمعیت شهر یزد در بخش سرانه پارک با و کمبود مواجه هستیم، افزود: سعی شده با احداث بوستان های جدید و همچنین اجرای طرح تبدیل فضاهای سبز نیمه عمومی مثل فضای سبز ادارات به فضای عمومی، این کمبود به نحوی جبران شود.

معاون فضای سبز سازمان سیما و منظر تصریح کرد: خوشبختانه در اولین قدم با امضای تفاهم نامه بین شهرداری یزد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فضای سبز محوطه کتابخانه عمومی امام علی علیه السلام تجهیز و به عنوان پارک در اختیار شهروندان قرار گرفت.

کاشفی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در بخش توسعه فضای سبز تعداد 50 هزار اصله نهال درخت و درختچه در سطح شهر یزد به صورت واکاری فضای سبز جدیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 50 هزار اصله درخت و درختچه در یزد

کاشت 50 هزار اصله درخت و درختچه در یزد