مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-28سياسي

ثبت نام 195 هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید در خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پیش بینی آمار ثبت نامی سال تحصیلی جدید 195 هزار نفر در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سیدعلیرضا موسوی ژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دولت اظهارداشت: در استان جمعیتی بالغ بر 185 هزار دانش آموز و 14 هزار فرهنگی وجود دارد و سومین استان کشور در زمینه آموزش و پرورش عشایری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه با همکاری مدیران در سال تحصیلی گذشته دستاوردهای خوبی کسب شد، گفت: اولین یادواره 450 شهید دانش آموز و فرهنگی استان و تجلیل از جمعیت 104 نفری والدین شهدا، افزایش هفت برابری سرانه غذایی در دولت سیزدهم در استان به ویژه در مدارس شبانه روزی آموزش و پرورش و کسب رتبه اول در حیطه محتوایی از جمله این دستاوردهاست.

موسوی نژاد با بیان اینکه یکی از بزرگترین مراحلی که پشت سر گذاشته شد برگزاری امتحانات نهایی بوده است، افزود: به همت همکاران در مدارس متوسطه دوم توانستیم در سطح کشور در رشته علوم انسانی رتبه اول و در دیگر رشته ها رتبه دوم را کسب کنیم.

وی به طرح شهید عجمیان اشاره داشت و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای زیباسازی مدارس برای مهرماه اجرا و زیباسازی 400 مدرسه استان در این طرح قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 195 هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید در خراسان جنوبی

ثبت نام 195 هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید در خراسان جنوبی