مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-10اقتصادي

ضرورت بازبینی سند تحول سازمان ثبت با رویکرد افزایش رضایت مندی مردم


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دو راهبرد کلان سازمان ثبت یعنی طرح الزام به تنظیم سند رسمی معاملات اموال غیرمنقول و اجرای 100 درصدی حدنگاری باید در تکمیل و بازبینی سند تحول سازمان در کنار توجه به رویکرد افزایش رضایت مندی مردم مورد توجه قرار گیرد.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دو راهبرد کلان سازمان ثبت یعنی طرح الزام به تنظیم سند رسمی معاملات اموال غیرمنقول و اجرای 100 درصدی حدنگاری باید در تکمیل و بازبینی سند تحول سازمان در کنار توجه به رویکرد افزایش رضایت مندی مردم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، شصت و چهارمین سند تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت و معاونین و مدیران کل این سازمان برگزار شد.

بابایی در این جلسه که با موضوع به روز رسانی سند تحول و تعالی سازمان ثبت و تشکیل شورای راهبری املاک و کاداستر برگزار شد، با اشاره به دو راهبرد کلان این سازمان یعنی طرح الزام به تنظیم سند رسمی معاملات اموال غیرمنقول و اجرای 100 درصدی حدنگاری گفت: این دو راهبرد منبعث از تأکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه است باید در تکمیل و بازبینی سند تحول سازمان در کنار توجه به رویکرد افزایش رضایتمندی مردم مورد توجه قرار گیرد چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازبینی سند تحول سازمان ثبت با رویکرد افزایش رضایت مندی مردم

ضرورت بازبینی سند تحول سازمان ثبت با رویکرد افزایش رضایت مندی مردم