مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:002023-08-27سياسي

زنجانی ها در پویش«مرهم زائر»هفت میلیارد ریال مشارکت کردند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم نوعدوست و خیر این استان در پویش«مرهم زائر»ویژه اربعین حسینی با هدف تامین بخشی از اقلام دارویی بیش از هفت میلیارد ریال مشارکت کردند.

- زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم نوعدوست و خیر این استان در پویش مرهم زائر ویژه اربعین حسینی با هدف تامین بخشی از اقلام دارویی بیش از هفت میلیارد ریال مشارکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حکمت الله هاشمی روز یکشنبه گفت: پویش مرهم زائر با هدف تامین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز مراسم و فعالیت های بشردوستانه هلال احمر از محل کمک های مردمی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها در استان آغاز شد.

وی افزود: سالانه با شروع مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان به ویژه در زمان اربعین، پویش تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این پویش علاقه مندان می توانند با توجه به توان خود در تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی سهمی داشته باشند و کمک کنند.

هاشمی اظهار داشت: سالانه دارو و خدمات پزشکی برای زائران اربعین حسینی (ع) در کشور عراق توسط جمعیت هلال احمر تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها در پویش«مرهم زائر»هفت میلیارد ریال مشارکت کردند

زنجانی ها در پویش«مرهم زائر»هفت میلیارد ریال مشارکت کردند