مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 23:502023-09-02حوادث

کور کردن چشم پسر 5 ساله با تیر و کمان


پرونده پسر 8 ساله ای که با تیرکمان سنگی چشم همبازی اش را نابینا کرده در حالی مورد رسیدگی قرار گرفت که پدر او به عنوان قیم وی پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده از مرداد سال 1401 با انتقال پسر 5 ساله ای به نام آرش به بیمارستانی در جنوب تهران که چشم راستش از سوی همبازی اش مورد جراحت قرار گرفته بود، آغاز شد.

به خاطر شدت جراحات وارده آرش بلافاصله به اتاق عمل منتقل شد و پس از ساعاتی پزشکان اعلام کردند که مداوای چشم امکان پذیر نیست و باید به طور کامل تخلیه شود.

با این اظهار نظر چشم راست پسربچه تخلیه شد و پدرش با مراجعه به اداره آگاهی از سعید پسر 8 ساله ای که گفته می شد با تیرکمان و سنگ چشم پسرش را نابینا کرده شکایت کرد.

این مرد در تشریح ماجرا به مأموران گفت: پسرم در حال بازی بود که با صدای جیغ و گریه اش از خانه بیرون پریدم و دیدم چشمش را گرفته و صورتش کاملاً غرق در خون بود.

هرچه پرسیدم که چه شده نمی توانست جوابم را بدهد و به همین خاطر تعلل نکردم و او را به بیمارستان رساندم و پزشکان عنوان کردند که ضربه شدیدی به چشمش وارد شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

آرش به اتاق عمل رفت و بعد از دو ساعت یکی از پزشکان به سراغم آمد و اعلام کرد که کاری از دست ما برنمی آید و شدت جراحات وارده سبب شده که چشم از کار بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کور کردن چشم پسر 5 ساله با تیر و کمان

کور کردن چشم پسر 5 ساله با تیر و کمان