مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:202023-08-30حوادث

برون سپاری چهار خدمت پلیس به دفاتر پلیس +10 / دستگیری دندانپزشک قلابی در گلوگاه


رییس پلیس پیشگیری استان مازندران از برون سپاری چهار خدمت پلیس پیشگیری، از هفده شهریور ماه سال جاری به دفاتر پلیس + 10 خبر داد.

- برون سپاری چهار خدمت پلیس به دفاتر پلیس +10 / دستگیری دندانپزشک قلابی در گلوگاه ایسنا/مازندران رییس پلیس پیشگیری استان مازندران از برون سپاری چهار خدمت پلیس پیشگیری، از هفده شهریور ماه سال جاری به دفاتر پلیس + 10 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای ماده 67 قانون برنامه ششم توسعه و به منظور کاهش مراجعات مردمی به کلانتری ها و پاسگاه ها و بهبود کیفیت ارائه خدمات انتظامی به شهروندان، چهار خدمت پلیس پیشگیری به دفاتر پلیس +10 استان واگذار شد.

وی افزود: چهار خدمت شامل گواهی تایید عکس، تحقیقات و اقدامات حوزه بیمه ها، فقدانی اسناد و مدارک و فقدانی تجهیزات الکترونیکی دارای کد IMEI و شماره سریال، از هفدهم شهریور ماه در دفاتر پلیس+ 10 سراسر استان مازندران ارائه می شود.

سرهنگ جعفری تصریح کرد: برای دریافت هریک از خدمات ذکر شده فوق بر اساس فرآیند قبلی، مراجعه کننده باید به کلانتری ها و پاسگاه ها مراجعه می کرد ولی در فرآیند جدید، شخص درخواست خود را مبنی بر دریافت هر یک از این خدمات در پلیس +10 ثبت شده و فرآیند گردش کار از طریق پیامک به فرد درخواست کننده خدمت ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برون سپاری چهار خدمت پلیس به دفاتر پلیس +10 / دستگیری دندانپزشک قلابی در گلوگاه

برون سپاری چهار خدمت پلیس به دفاتر پلیس +10 / دستگیری دندانپزشک قلابی در گلوگاه