مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 06:052023-09-10حوادث

افزایش قربانیان زلزله مرگبار مغرب به بیش از 2 هزار کشته


وزارت کشور مغرب با صدور بیانیه ای از افزایش شمار جان باخته گان زمین لرزه اخیر در مرکز این کشور به بیش از دو هزار کشته و بیش از دو هزار زخمی خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی ، وزارت کشور مغرب بامداد امروز (یک شنبه) با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد که طبق جدیدترین آمار غیر نهایی قربانیان زمین لرزه شامگاه جمعه در مرکز این کشور، تاکنون دست کم دو هزار و 12 نفر جان خود را از دست دادند و دو هزار و 59 تن دیگر نیز زخمی شدند که جراحت هزار و 404 تن از آنان خطرناک است.

در بیانیه وزارت کشور مغرب آمده، آمار مرگ و میر ناشی از زمین لرزه اخیر در 10 منطقه این کشور ثبت شده که شامل هزار و 293 مورد در الحوز، 452 مورد در تارودانت، 191 مورد در شیشاوه، 41 مورد در وزارت، 15 در مراکش، 11 مورد در ازیلال، پنج مورد در اگادیر و اداوتنان، سه مورد در کازابلانکا، یک مورد در یوسفیه و یک مورد دیگر در تغییر می شود.

از سوی دیگر، عبداللطیف وهبی وزیر دادگستری مغرب در تماس تلفنی با تلویزیون دولتی این کشور، اعلام کرد که برخی از روستاهای واقع در نزدیکی کانون زمین لرزه مذکور، به طور کامل ناپدید شدند در حالی که شماری از محله های قدیمی و تاریخی شهر تارودانت نیز خسارت زیادی دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قربانیان زلزله مرگبار مغرب به بیش از 2 هزار کشته

افزایش قربانیان زلزله مرگبار مغرب به بیش از 2 هزار کشته