مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-21اجتماعي

معاون وزیر کار: تب کمبود نیرو کار در کشور فراگیر است


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ابراز تاسف از اینکه تب کمبود نیرو کار در کشور فراگیر شده است، گفت: در اکثر استان های کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جلفا، مهرداد عظیمی، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امروز در جلسه تخصصی تعامل افزایی با مناطق آزاد که با حضور مدیرعامل منطقه آزاد ارس برگزار شد، اظهار داشت: باید بتوانیم یک تجربه موفقی در حوزه مهارت را در نقاط جدید مناطق آزاد ترسیم کنیم.

وی گفت: مردم آذربایجان شرقی، مرزداران غیوری هستند که صفحات ذرینی از تاریخ را در صیانت از مرزهای جغرافیایی کشور به نام خودشان به ثبت رساندند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یادآور شد: امروز بستر کاملا فراهم است، کارهایی که دولت مورد توجه دارد به عنوان یک مدل موفق از آذربایجان شرقی شروع کنیم.

عظیمی با بیان اینکه راهبرد ما، دیپلماسی مهارت است، تصریح کرد: خوشبختانه وزارت امور خارجه، دیپلماسی مهارت را به عنوان راهبرد دنبال می کند و در دستورکار خود قرار داده است.

وی افزود: منطقه آزاد ارس به عنوان نقطه مرزی که دارای زیرساخت های مناسبی است می تواند مدل موفقی به عنوان پایلوت باشد.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یادآور شد: کارهایی در گذشته انجام شده، اما به مرحله اجرا نرسیده است و ما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کار: تب کمبود نیرو کار در کشور فراگیر است

معاون وزیر کار: تب کمبود نیرو کار در کشور فراگیر است