مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-21بين الملل

بایدن فراموش کرد با رییس جمهور برزیل دست بدهد!+فیلم


رییس جمهور آمریکا در جدیدترین گاف خود فراموش کرد با همتای برزیلی اش دست بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در جدیدترین گاف خود فراموش کرد با لولا دا سیلوا همتای برزیلی اش دست بدهد.

در پایان سخنرانی درباره حقوق کارگران در رویدادی در نیویورک-- مجمع عمومی سازمان ملل--جو بایدن دیده می شود که با گیلبرت هونگبو مدیرکل سازمان بین المللی کار که بعد از بایدن و لولا روی صحنه رفته دست می دهد، برای حضار دست تکان می دهد و از صحنه خارج می شود.

  در تصاویر منتشر شده از این رویداد، لولا در حالت آزرده دیده می شود که بعد از دست دادن با هونگبو به بایدن نگاه می کند و شاهد خروج او از صحنه است.

    ) همزمان با افزایش گاف های بایدن در نشست های خبری و نگرانی ها درباره سلامت جسمی و ذهنی او، نظرسنجی ها هم از بی اعتمادی مردم این کشور به او حکایت دارد.

نظرسنجی جدیدی که توسط شبکه سی ان ان انجام شده نشان داد که فقط یک چهارم آمریکایی ها به توانایی بایدن برای دور دوم ریاست جمهوری باور دارند و سه چهارم دیگر نگرانی های جدی نسبت به وضعیت سلامتی وی دارند.

همچنین بیش از 73 درصد آمریکایی ها ابراز نگرانی کردند که سن بایدن تأثیر منفی جدی بر سطح کفایت جسمی و ذهنی او برای ریاست جمهوری دارد و اینکه وی توانایی حضور در دوره دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن فراموش کرد با رییس جمهور برزیل دست بدهد!+فیلم

بایدن فراموش کرد با رییس جمهور برزیل دست بدهد!+فیلم