مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-05سياسي

پارکینگ ترمینال سلام 3 هزار خودرو دیگر ظرفیت دارد


مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: خبر تکمیل ظرفیت پارکینگ در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی کذب است و این پارکینگ 3 هزار خودرو دیگر ظرفیت دارد.

- مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: خبر تکمیل ظرفیت پارکینگ در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی کذب است و این پارکینگ 3 هزار خودرو دیگر ظرفیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص تکذیب خبر عدم ظرفیت در پارکینگ ترمینال سلام و پارکینگ شماره یک این فرودگاه، گفت: اخیراً 6 هزار ظرفیت پارکینگ خودرو به مجموعه فرودگاه اضافه شد و با توجه به ظرفیت گذشته، هم اکنون 11 هزار ظرفیت خودرو وجود دارد و تا صبح امروز (14 شهریور) هشت هزار و 300 دستگاه در پارکینگ ترمینال سلام استقرار دارند که 3 هزار خودرو دیگر ظرفیت دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: مشکلی در پذیرش و ورود و خروج خودروهای زوار نیست و ظرفیت 11 هزار خودرویی پارکینگ به صورت رایگان در اختیار مسافرین قرار دارد و می توانند از این امکانات استفاده داشته باشند.

چلندری تصریح کرد: با توجه به روزهای پایانی اربعین حسینی همکاران مجموعه به صورت سه شیفت حضور دارند و با سه برابر ظرفیت تمامی خدمات را در طول 24 ساعت روز به زوار ارائه می دهند و هیچ روند شاهد بروز مشکلی از سوی فرودگاه و مسافرین نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکینگ ترمینال سلام 3 هزار خودرو دیگر ظرفیت دارد

پارکینگ ترمینال سلام 3 هزار خودرو دیگر ظرفیت دارد