مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:202023-09-17ورزشي

ساکت در عراق هم سازمان لیگ و قنبرزاده را رها نکرد


محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در بدو ورود تیم فوتبال سپاهان به عراق برای بازی با نیروی هوایی در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از مسؤولان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنم که همکاری لازم را داشتند.

امیدوار هستیم مسابقات آسیایی که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، موجب پیوند بیشتر فرهنگی ورزشی مردم و دولت کشورهای ایران و عراق شود، سال های متمادی ارتباط صمیمانه ای بین مردم و دولت ایران و عراق وجود دارد و به تازگی شاهد مهمان نوازی عراق از زائرین میلیونی اربعین حسینی بودیم که بسیاری از آن ها ایرانی بودند.

ساکت تصریح کرد: باشگاه سپاهان خاطرات خوبی از بازیکنان عراقی مانند عماد محمدرضا، عبدالوهاب ابوالهیل و بازیکنان شایسته دیگری که در ایران حضور داشتند، دارد، خوشحالیم بازیکنان و مربیان ایرانی به کشور عراق آمده اند و این ارتباط همیشه وجود داشته است.

مدیرعامل باشکاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان این که خوشحالیم آغاز رقابت ها را در کشور دوست و برادر عراق و در شهر اربیل آغاز خواهیم کرد، گفت: امیدواریم یک بازی خوب و تماشاگر پسند داشته باشیم که مردم هر 2 کشور از بازی لذت ببرند.

وی در مورد برتری سپاهان در بازی های لیگ برتر عنوان داشت: هر بازی شرایط خود را دارد و فقط به 4 بازی لیگ فکر نمی کنیم، تیم نیروی هوایی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکت در عراق هم سازمان لیگ و قنبرزاده را رها نکرد

ساکت در عراق هم سازمان لیگ و قنبرزاده را رها نکرد