مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-09اقتصادي

سهمیه آرد نانوایان متخلف کم یا قطع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاریفارس از یزد، سید جلال موسوی اظهار کرد: در میبد تعداد کل خبازی فعال 136 واحد بوده که براساس کارکرد دستگاه آنها، تعداد 46 نانوایی به دلیل عملکرد خوب و رعایت قوانین افزایش سهمیه آرد داشته اند.

وی با بیان اینکه نه ماه از گام سوم هدفمندی نان می گذرد، افزود: متأسفانه برخی نانوایان اقدام به فروش بیش از حد متعارف نان می کنند یا تعطیلی خودسرانه دارند و یا وزن چانه آن ها کم است که همین عوامل وقتی در محاسبه ی فروش نان توسط سامانه و هوش مصنوعی انجام می شود عاملی برای کم شدن سهمیه آرد نانوایان خواهد شد.

مدیر کل غله استان یزد  تصریح کرد: از تعداد 136 نانوایی فعال در میبد 85 نانوایی متأسفانه خارج از فرآیند فروش نان را عرضه کردند و یا با چند کارت به اسم یک نفر خرید انجام شده و یا نان خریداری شده بیشتر از حد متعارف جهت عرضه در سوپر مارکت ها بوده و یا غیر از ساعت پخت بوده که همین باعث کم شدن سهمیه آن ها توسط سامانه شده است که این رقم بالایی است و به این معنی است که عملکرد 60 درصد نانوایی های میبد ضعیف بوده است که نسبت به استان بالا است.

موسوی با اشاره به اینکه برای نان مصرفی هیات و مراسم های خانگی و موکب ها نیز تدابیری اتخاذ شده گفت: مسئولان هیأت و موکب داران می توانند در سامانه کسب و کار ثبت نام کنند و بعد از تأییدیه فرمانداری شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه آرد نانوایان متخلف کم یا قطع می شود

سهمیه آرد نانوایان متخلف کم یا قطع می شود