مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:152023-08-30بين الملل

عشایر عرب ضمن آماده باش عمومی، نیروهای قسد را اخراج کردند


عشایر عرب دیرالزور در شرق سوریه، علیه شبه نظامیان قسد آماده باش عمومی اعلام کردند و این شبه نظامیان وابسته به آمریکا را از برخی مناطق بیرون کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، در ادامه درگیری میان عشایر عرب و شبه نظامیان قسد که به آمریکا وابسته هستند، عشایر عرب ضد قسد آماده باش عمومی اعلام کردند.

نواف البشیر، بزرگ قبیله البکاره در گفتگو با الوطن گفت: قیام عشایر تا تحقق اهداف ما در اخراج کُردهای بیگانه جبل قندیل و حامیان آن ها از اراضی سوریه ادامه خواهد داشت و در روزهای آتی حومه دیرالزور از وجود این افراد پاک خواهد شد.

البشیر ادامه داد: عشایر تاکنون کنترل مناطق گسترده ای از حومه غربی استان را در اختیار گرفته اند و پلیس قسد موسوم به آسایش را از این مناطق اخراج کرده اند.

بزرگ قبیله البکاره ادامه داد: عشایر توانسته اند بر ایست بازرسی های مناطق جدید عقیدات، جدید بکاره، سعدونه و الشطحه سیطره پیدا کنند و شهرهای الصور و معیزیله را نیز آزاد کرده اند.

درگیری ها در برخی مناطق دیگر ادامه دارد و کنترل نسبتا کامل منطقه البکاره نیز به دست عشایر عرب افتاده است.

وی ادامه داد: امیدواریم که تا 72 ساعت آینده شبه نظامیان قسد به طور کامل از حومه دیرالزور غربی تا حسکه به عقب رانده شوند، زیرا عشایر، وجود افرادی از جبل قندیل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر عرب ضمن آماده باش عمومی، نیروهای قسد را اخراج کردند

عشایر عرب ضمن آماده باش عمومی، نیروهای قسد را اخراج کردند