مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:002023-08-23دانش

آیین تکریم و معارفه رییس بسیج اساتید هرمزگان برگزار شد


آیین تکریم و معارفه رییس بسیج اساتید استان هرمزگان برگزار و در پایان از زحمات احسان کامرانی تقدیر و علی بهرامشاهی به عنوان سرپرست سازمان بسیج اساتید استان معارفه شد.

- ایسنا/هرمزگان آیین تکریم و معارفه رییس بسیج اساتید استان هرمزگان برگزار و در پایان از زحمات احسان کامرانی تقدیر و علی بهرامشاهی به عنوان سرپرست سازمان بسیج اساتید استان معارفه شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در ابتدای آیین تکریم و معارفه رییس بسیج اساتید استان هرمزگان ضمن عرض خیر مقدم خدمت مسئولین و اساتید حاضر در جلسه بیان کرد: ما معتقدیم که هیچ تشکل و هیچ صنفی در بحث اعضای هیأت علمی، اساتید و دانشگاهیان به اندازه بسیج اساتید و بسیج دانشجویی نتوانسته است یک همگرایی و جامعیتی را در دانشگاه ایجاد کند، این یک واقعیت است.

بخش عمده و قابل توجه ای از اعضای هیأت علمی دانشگاه و همچنین مدرسین حق التدریس که پاره وقت هستند در بسیج اساتید حضور و نقش آفرینی موثر دارند.

محمدحسین رنجبر، احسان کامرانی را از سرمایه های علمی و سیاسی استان هرمزگان برشمرد و بیان کرد: جایگاه وی در سمت معاون سیاسی و امنیتی این استان نشان از درایت، مدیریت و لیاقت وی دارد و همواره در همه سمت های که در خدمت مردم به ویژه دانشگاهیان بوده با جان ودل خدمت کرده و موفقیت های زیادی را در عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم و معارفه رییس بسیج اساتید هرمزگان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رییس بسیج اساتید هرمزگان برگزار شد