مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 21:152023-09-17سياسي

انتقادات دختر شهید سلیمانی از زاکانی در جلسه شورا


شهردار تهران ضمن حضور در صحن علنی شورای شهر برای پاسخگویی به پرسش یکی از اعضا، عملکرد مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل عمومی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جهان نیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز برای پاسخگویی به سوال نرجس سلیمانی عضو شورای شهر در خصوص حمل و نقل عمومی در صحن شورا حاضر شد.

زاکانی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: از مهدی چمران رییس شورا تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار بنده قرار دادند و از سرکار خانم سلیمانی هم بابت لطف و شرایطی که فراهم کردند تشکر می کنم.

ما امروز اقدامات حوزه حمل و نقل را ارائه می کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه موضوع حمل و نقل عمومی از رویکرد های اصلی در شهرداری تهران است گفت: البته نکته ای را عرض کنم که ما یک تغییری در معاونت حمل و نقل داشتیم و بهرامی معاون سابق خودشان به دلیل شرایط شخصی متقاضی جابه جایی بودند و ما از حضور ایشان در معاونت محروم شدیم و البته همینجا به آقای هرمزی معاون جدید تبریک می گویم، آقای هرمزی در حوزه مترو هم خوش درخشیدند و امیدواریم خدمات شایسته ای در معاونت ارائه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه 5 هدف در حوزه حمل و نقل دنبال می کنیم، گفت: کاهش ترافیک و رسیدگی به موضوعات زیست محیطی از جمله اهداف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات دختر شهید سلیمانی از زاکانی در جلسه شورا

انتقادات دختر شهید سلیمانی از زاکانی در جلسه شورا