مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-09بين الملل

میدل ایست آی: توافق اسلو عملا مرده و امیدی به تشکیل کشور فلسطین نیست


سردبیر وبسایت انگلیسی «میدل ایست آی» فاش کرد، پس از گذشت 30 سال از توافق اسلو که عملا مرده است، فرصت تشکیل کشور فلسطین در کنار دولتی که خود را یهودی تعریف می کند، - سردبیر وبسایت انگلیسی میدل ایست آی فاش کرد، پس از گذشت 30 سال از توافق اسلو که عملا مرده است، فرصت تشکیل کشور فلسطین در کنار دولتی که خود را یهودی تعریف می کند، از دست رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، دیوید هرست، سردبیر این وبسایت در مقاله ای نوشت، در میان کم رنگ شدن نقش تشکیلات خودگردان فلسطین و گسترش موج عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، همه جناح ها در کابینه اشغالگر به دنبال حفظ شهرک نشینان در کرانه باختری و قدس هستند و تمایلی برای خارج کردن آنها نشان نمی دهند.

وی در این مقاله نوشت، متاسفانه فرصت تشکیل کشور مستقل فلسطین در کنار دولتی که خود را یهودی معرفی می کند، به ویژه پس از مرگ توافق اسلو، توافقی که امید می رفت نزاع بین رژیم صهیونیستی و فلسطین را حل کند، از دست رفته است.

امروز نزدیک به 700 هزار شهرک نشین داخل کرانه باختری و قدس زندگی می کنند و هیچ سیاستمدار و جنبش صهیونیستی مایل نیست آنها را از آنجا خارج کند.

بلکه برعکس پروژه الحاق به دو روش در حال انجام است: الحاق خزنده که مورد پسند طیف وسیعی از سیاستمداران رژیم صهیونیستی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدل ایست آی: توافق اسلو عملا مرده و امیدی به تشکیل کشور فلسطین نیست

میدل ایست آی: توافق اسلو عملا مرده و امیدی به تشکیل کشور فلسطین نیست