مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-28حوادث

جزییات تصادف زائران ایرانی در عراق


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از مصدومیت 7 زائر ایرانی در پی حادثه تصادف یک دستگاه ون در منطقه رمیله واقع در استان بصره عراق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر دکتر سید نادر نقیبی دبیر ستاد اربعین و رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفت مصدوم ایرانی حادثه واژگونی خودروی ون در منطقه رمیله بصره در عراق از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شدند.

نقیبی افزود: دوشنبه 6 شهریورماه ساعت 2 بامداد پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه مبنی بر تصادف خودرو ون حامل زائران حسینی در رمیله عراق، بلافاصله مقدمات تحویل حادثه دیدگان در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP، از نزدیکترین پایگاه های سیار اورژانس 115 مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و مصدومان از طرف عراق تحویل گرفته شدند.

نقیبی بیان کرد: پس از رسیدن خودروهای اورژانس و تحویل مجروحان، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، کارشناسان اورژانس 115 به بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان خرمشهر برای ادامه درمان منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تصادف زائران ایرانی در عراق

جزییات تصادف زائران ایرانی در عراق