مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-23اجتماعي

کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری گرگان رهسپار عراق شد


شهردار گرگان از اعزام کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مرکز استان گلستان برای ارائه خدمات بهینه به زائران پیاده اربعین خبر داد.

- ایسنا/گلستان شهردار گرگان از اعزام کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مرکز استان گلستان برای ارائه خدمات بهینه به زائران پیاده اربعین خبر داد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی ظهر امروز چهارشنبه یکم شهریور ماه 1402 در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن راهپیمایی عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، اظهار کرد: آنچه جهان را متحیر کرده، شور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام در برپایی راهپیمایی عظیم اربعین است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ، غیرقابل شمارش هستند، ادامه داد: همه ساله جمع کثیری موفق به شرکت در این پیاده روی می شوند و از سویی دیگر، عده ای با برپایی موکب ها و ارائه خدمات به زائران، در ثواب این رویداد بزرگ سهیم می شوند.

شهردار گرگان با تاکید بر اینکه شهروندان دارالمومنین گلستان نیز همانند دیگر عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام نیز یا به این راهپیمایی عظیم ملحق شده اند و یا در تدارک سفر هستند، افزود: در همین راستا کاروان خادمین پیشرو شهرداری گرگان با همراهی مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر جهت خدمت به زائران اربعین به سوی عراق بدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری گرگان رهسپار عراق شد

کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری گرگان رهسپار عراق شد